juliatack

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Shoppat till midsommar!

Av Julia - 17 juni 2015 19:15

Hej,
Nu har jag och min syster kommit hem från stan, vi har varit o shoppat.
Det var sjukt mycket rea men jag hade inte så mycket pengar bara cirka 300kr. Jag skulle dit först och främst för att köpa bakchoklad för imorgon ska jag baka en tårta som vi ska äta på midsommar.
Jag hittade mycket snygga kläder, förälskade mig i ett par 70-tals byxor från Gina trico så mycket att jag köpte de :) jag tänkte ha på mig de och ett enkelt linne och ett par snygga örhängen. Lägger upp en bild på allt på fredag :)
Puss och kram ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 19 juli 2015 19:57

Hej,  Igår var jag på Wheels and Wings som pågår i Falkenberg, skit kul var det för att denna gången kunde jag ta med min pojkvän. Det var extra roligt också för att han aldrig hade varit på just det. Jag har nog nästan gått på det sedan jag föddes...

Av Julia - 30 juni 2015 22:35

Hej, I söndags kom min älskling hem från Grekland: :) han hade köpt en MK väska till mig, blev överlycklig :) jag fick också tre Victoria secret trosor och en läppförstorare haha. Jag blev upp hämtad av dem efter de precis hade blivit hämtade på fl...

Av Julia - 24 juni 2015 12:53

Tjoo,  jag har en fruktansvärd längtan efter min pojkvän som är i Grekland. Han kommer inte hem förrän på söndag och vi kommer inte kunna träffa varandra förrän på måndag :'(. Det är lite jobbigt att verkligen sakna någon, att vara så långt borta f...

Av Julia - 21 juni 2015 21:38


Hejsan,  nu ligger jag äntligen i sängen efter en långtråkig dag. Jag har varit ensam hemma nästan hela dagen, det har nog varit det tråkigaste med dagen. Men att vara ensam hemma har ju både nackdelar och fördelar. Fördelarna är att man kan göra l...

Av Julia - 20 juni 2015 12:10

Godmorgon eller aa förmiddag!? Igår hade jag en underbar midsommar, jag firade den med min pappa, syster och min pojkvän Viktor. Det var väldigt OK väder igår, det regnade självklart men det kom uppehåll. Jag och Viktor spelade kub tillsammans med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards