juliatack

Direktlänk till inlägg 20 juni 2015

Happy midsummer!

Av Julia - 20 juni 2015 12:10

Godmorgon eller aa förmiddag!?

Igår hade jag en underbar midsommar, jag firade den med min pappa, syster och min pojkvän Viktor. Det var väldigt OK väder igår, det regnade självklart men det kom uppehåll. Jag och Viktor spelade kub tillsammans med pappa och syrran. Pappa och syrran var i ett lag och de vann mot oss :P Jag tycker själv att jag suger på kub för jag är verkligen inte träff säker, haha. Nästa gång ska jag spöa dem, lovar, haha. 

Vi spelade självklart inte bara kub utan vi åt riktigt go mat. Maten bestod av; mattissill, färskpotatis, ryggbiff,såser, sallad och grönsaker. Pappa hade grillat ryggbiffen och det blev mega gott. Till efterrätt åt vi espresso tårtan som jag hade gjort i tisdags, AS gott! jag lägger upp reseptet lite längre ner! pröva gärna. Den var väldigt söt men jag tyckte inte de gjorde någonting faktiskt. 

Igår fick jag också prova snaps, det var fan det äckligaste jag någonsin har druckit, det smakade hostmedicin. Det var väldigt starkt, ahaha. Det kanske är för jag är nybörjare, men kommer aldrig göra om det. Jag smakade också på sill för första gången och det var också äckligt, smakade typ kattmat. 

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Sixx.AM och tänker på hur mycket jag kommer sakna Viktor nästa vecka. Min bubbis ska nämligen till Grekland. Det ända positiva med det är att han har beställt tre Victoria Secret trosor till mig och ska också troligtvis köpa en MK väska till mig. Jag var i Grekland förra året, på ön Kreta. Det var SÅ varmt, vi åkte nämligen på den varmaste säsongen på året, det var cirka 50 grader i solen och 40 i skuggan. Och detta var också första gången jag var utomlands, iallafall i ett land som inte vi var grannar med. Men härligt som tusan var det, och jag vill verkligen tillbaka.

Vi hade all inclusive och vi bodde i en slags lägenhet. Det var väldigt fin, utan för våran balkong kunde man se palmer, poolen och den härliga atmosvären. 

Viktor har nämligen aldrig varit i Grekland, utan bara i Frankrike, Los Angeles, Hollywood, turkiet, o.s.v Men imorgon åker han till Rhodos, en lite mindre ö än vad Kreta är. Han ska iallafall åka bara med sin mamma eftersom han har tagit studenten o.s.v Jag hoppas de får det mysigt. 

Nu ska jag gå och duscha och fixa mig. Jag hade tänkt att filma in "fuck,marry or kill" och lägga upp den här, men vi får se om vad jag hinner med idag! 

pussar och kramar :)

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 19 juli 2015 19:57

Hej,  Igår var jag på Wheels and Wings som pågår i Falkenberg, skit kul var det för att denna gången kunde jag ta med min pojkvän. Det var extra roligt också för att han aldrig hade varit på just det. Jag har nog nästan gått på det sedan jag föddes...

Av Julia - 30 juni 2015 22:35

Hej, I söndags kom min älskling hem från Grekland: :) han hade köpt en MK väska till mig, blev överlycklig :) jag fick också tre Victoria secret trosor och en läppförstorare haha. Jag blev upp hämtad av dem efter de precis hade blivit hämtade på fl...

Av Julia - 24 juni 2015 12:53

Tjoo,  jag har en fruktansvärd längtan efter min pojkvän som är i Grekland. Han kommer inte hem förrän på söndag och vi kommer inte kunna träffa varandra förrän på måndag :'(. Det är lite jobbigt att verkligen sakna någon, att vara så långt borta f...

Av Julia - 21 juni 2015 21:38


Hejsan,  nu ligger jag äntligen i sängen efter en långtråkig dag. Jag har varit ensam hemma nästan hela dagen, det har nog varit det tråkigaste med dagen. Men att vara ensam hemma har ju både nackdelar och fördelar. Fördelarna är att man kan göra l...

Av Julia - 18 juni 2015 23:33


Hej, Klockan är rätt mycket och jag ska snart sova. Ligger i min älsklings säng bredvid honom och kollar när han spelar på sin IPad ? jag har inte gjort så mycket idag, mest haft en mysig dag med min pojkvän ?? imorgon ska vi dra hem till mig så sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards