juliatack

Alla inlägg under juli 2015

Av Julia - 19 juli 2015 19:57

Hej, 

Igår var jag på Wheels and Wings som pågår i Falkenberg, skit kul var det för att denna gången kunde jag ta med min pojkvän. Det var extra roligt också för att han aldrig hade varit på just det. Jag har nog nästan gått på det sedan jag föddes, eller ja VÄLDIGT många gånger. 

För kanske cirka en vecka sedan köpte vi en Cadillac Fleetwood special, från 1961. Och vi hade länge velat ha en raggarbil för att kunna bland annat åka ner med den till wheels and wings och sedan cruisa i centrum. Nu har vi äntligen en och igår fick vi åka runt i den massor tillsammans med 5000 andra raggarbilar. Efter cruisingen ungefär klockan 00:00, åkte vi hem och det är cirka 9 mil hem. Påvägen hem stannade vi på statoil och köpte glass, haha. Och nu har jag typ legat i min säng hela dagen förutom i morse för då åkte jag och min pojkvän och käkade frukost på Espresso house. Anledningen till att jag har legat i min säng typ halva dagen är för att jag har fått en sådan jävla huvudvärk. Jag tror det är på grund av avgaserna från bilen igår, för vår raggarbils avgasrör håller på att rosta ihop typ. Det har iallafall inte bytts ut på VÄLDIGT länge. Så vi andades in massor av avgaser hela tiden. 

Imorgon ska jag äntligen få träffa min underbara kompis som har varit i Kina och bott där i ett år, så det ska bli jätte kul att få träffa henne igen. Jag ska träffa henne och min kompis Isabella på stationen imon och ta tåget in till stan där vi ska fika och så :) det kommer bli awesome!!! Ni får ha det så bra, pussar och kramar <3 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards